Ju偶 prawie zw膮tpi艂am w sens prowadzenia tego blogu z przepisami o niskim indeksie glikemicznym. No bo po co. Przychodzi cz艂owiek do lekarza... Tfu, wr贸膰, sk膮d w og贸le taki pomys艂 mi przyszed艂 do g艂owy.

Jeszcze raz zatem. 

Czeka cz艂owiek na teleporad臋 i interpretacj臋 wynik贸w bada艅 (niechcian膮 zreszt膮, chcia艂am tylko wyniki bez konsultacji). 

- Cukier pani za wysoki wyszed艂. To niech si臋 pani przyzna, ale szczerze, jak na spowiedzi! Na pewno pani jad艂a s艂odycze przed badaniem, albo pi艂a s艂odki sok. 

- ... Ale ja nie u偶ywam od p贸艂 roku cukru, nie jem s艂odyczy i bardzo rygorystycznie ograniczy艂am w臋glowodany. 

- Musi pani przej艣膰 na diet臋 niskocukrow膮 i niskow臋glowodanow膮 i chodzi膰 na spacery. Czy jeszcze mog臋 w czym艣 pom贸c? 

Nie. W zasadzie to nie. Nie da si臋 ju偶 bardziej pom贸c. Jestem DOZGONNIE (a mo偶e raczej by艂abym, nie udaj膮c si臋 do innego lekarza) wdzi臋czna. 

Mimo wszystko jednak postanowi艂am si臋 nie poddawa膰 i po raz kolejny podj膮膰 si臋 pr贸by tym razem upieczenia chleba. Ile偶 to ja ju偶 cegie艂 wyprodukowa艂am... Ile kurzych dziob贸w na tym ucierpia艂o. 

Na t臋 okazj臋 po偶yczy艂am sprz臋t, kt贸ry mia艂by ten chleb wyrobi膰 za mnie. Mo偶e to by艂 m贸j b艂膮d, 偶e w kt贸rym艣 momencie mieszania sk艂adnik贸w zawsze stwierdza艂am: "A dooobra, ju偶 b臋dzie, nie chce mi si臋 d艂u偶ej".  

M贸j chleb sk艂ada艂 si臋 p贸艂 na p贸艂 z m膮ki 偶ytniej pe艂noziarnistej i pszennej razowej.

Wszystkie sk艂adniki wrzuci艂am do automatu, kt贸ry pastwi艂 si臋 nad brej膮 p贸艂torej godziny. W mi臋dzyczasie wielce zm臋czone ciasto oczywi艣cie musia艂o odpoczywa膰. 

Po wymamlaniu przez robota wygl膮da艂o klasycznie, jak co艣, czego bym nie tkn臋艂a, no chyba, 偶e g艂odowa艂abym ju偶 wcze艣niej od miesi膮ca. Albo - jak to powiedzia艂a pani doktor - nie zd膮偶y艂abym si臋 na偶re膰 s艂odyczy na noc. Przed badaniem.


To chyba pierwszy chleb, kt贸rym nie da艂oby si臋 wbija膰 gwo藕dzi. Sk贸rka wysz艂a chrupi膮ca, a 艣rodek mi臋kki. Inna sprawa, 偶e ja ZAWSZE kupuj臋 krojony chleb wi臋c tego nie mia艂am w domu czym pokroi膰. Nawet czu艂am si臋 troch臋 jak drwal pi艂uj膮cy drzewo.

Zalety tego chleba:
- Wyszed艂. 
Wady:
- Jest niesmaczny.
Moje 偶ycie jest wystarczaj膮co gorzkie i ta gorycz chlebowa w 偶aden spos贸b nie jest mi tutaj potrzebna. No chyba, 偶e kto艣 lubi, to nie oceniam (jak mo偶na?!). 
 Moja ocena:
dobrealeniezrobi臋wi臋cej/10 
Co na to kury - nie wiem, bo ju偶 posz艂y spa膰, ale uwa偶am, 偶e niewiele straci艂y. Na przyk艂ad dziob贸w.