To by艂 z艂y dzie艅, kt贸ry mog艂abym podsumowa膰 memicznym komentarzem: "Jestem pacjentem NFZ i jestem gotowa na wszelkie upokorzenia!". Ale o tym mog艂abym napisa膰 epopej臋, tylko mo偶e innym razem. 

Na popraw臋 humoru postanowi艂am przygotowa膰 deser, kt贸ry b臋dzie nie do艣膰 偶e smaczny, to jeszcze godnie si臋 prezentuj膮cy. C贸偶. 

Not today. Not today.

Sk艂ad bardzo prosty: p艂atki owsiane, serek wiejski, kakao, bia艂ka, bor贸wki, olej kokosowy i s艂odzik. 

Po zmiksowaniu sk艂adniki zacz臋艂y mi troch臋 przypomina膰 偶abi skrzek (???). Tyle, 偶e bardzo brudny. 


 Swoj膮 drog膮, zawsze mnie zastanawia艂y w przepisach te okre艣lenia, 偶eby doda膰 cukru "do smaku". No sorry, ale 艣rednio mi si臋 u艣miecha kosztowanie surowego bia艂ka. Jakbym chcia艂a z艂apa膰 salmonell臋, czy inne chor贸bsko, to posz艂abym na przyk艂ad do gabinetu lekarskiego, w kt贸rym siedzi si臋 1,5 metra od doktora i na dodatek trzeba rozebra膰 si臋 w pomieszczeniu, w kt贸rym jeszcze przed sekudn膮 by艂y pootwierane wszystkie okna. A nie, tak w艂a艣nie dzi艣 by艂o. No ale wracaj膮c do salmonelli. Tfu. Do moich plack贸w. 

Mo偶e to co艣 na kszta艂t wr贸偶b andrzejkowych?

(Andrzej! Nie li偶 moich bor贸wek, 艂ajzo jedna!!!) 
 
W sensie: w jaki kszta艂t si臋 placek u艂o偶y, taka b臋dzie moja przysz艂o艣膰? Albo mo偶e to jak test psychologiczny, w kt贸rym odgaduje si臋, co przedstawia plama? Jak dla mnie, ta masa wygl膮da艂a jak pierwotniak. Pantofelek. Przypomina mi si臋 jeden taki wiersz. Prawd臋 powiedziawszy, nawet by si臋 wpasowywa艂 idealnie w m贸j dzisiejszy bojowy nastr贸j.
Moja ocena:
Dobremo偶ejeszczekiedy艣zrobi臋6/10.
 
Konsystencja po usma偶eniu przypomina艂a sflacza艂y placek ziemniaczany (Hej, bez oceniania! Ja akurat takie lubi臋!). Zdecydowanie te偶 nie by艂o to s艂odkie (a trzeba by艂o jednak poliza膰 surowe jajo). Jednak to sma偶enie na oleju kokosowym nada艂o plackom ciekawy posmak.
My艣l臋, 偶e kiedy艣 zmodyfikuj臋 ten przepis o wi臋ksz膮 ilo艣膰 p艂atk贸w owsianych i s艂odzika. 

Sk艂adniki:
馃惙 p艂atki owsiane: 20 gram贸w,
 
馃惙 bia艂ka jajek: 3, 
 
馃惙 serek wiejski: 50 gram贸w, 
 
馃惙 kakao: 艂y偶ka,
 
馃惙 s艂odzik (u mnie 3 艂y偶eczki erytrytolu - zdecydowanie za ma艂o), 
 
馃惙jogurt,
 
馃惙 bor贸wki (u mnie mro偶one)

P艂atki, bia艂ka, serek, kakao i s艂odzik zmiksowa艂am razem, po czym sma偶y艂am na rozgrzanej patelni z olejem kokosowym. Jogurt z bor贸wkami zmiksowa艂am osobno i potem pola艂am nim placki.